Project Description
Zwiększ komfort pracy pracowników i menadżerów, popraw bezpieczeństwo realizacji przepisów Prawa Pracy dzięki platformom samoobsługowym Gavdi!
Zgłoś się po darmowe konsultacje!
Wszyscy korzystamy z wielu aplikacji, nowoczesnych technologii i urządzeń mobilnych w życiu prywatnym, dlatego tej samej dynamiki i intuicyjności oczekujemy w miejscu pracy. Pracodawca, aby pozostać atrakcyjnym, powinien wprowadzać samoobsługowe narzędzia w swojej firmie nie tylko dla użytkowników profesjonalnych jak na przykład działy HR, ale przede wszystkim dla menedżerów i pracowników. Istotnym atutem będą także rozwiązania, które pomogą menedżerom zarządzać czasem pracy podległych im zespołów i tym samym zwiększać komfort i bezpieczeństwo w zakresie realizacji przepisów Prawa Pracy.
Podczas darmowych konsultacji nasi eksperci:
- Pokażą możliwe korzyści wynikające z wdrożenia platform Gavdi w zakresie samoobsługi pracowniczej i zarządzania czasem pracy
- Zlokalizują problematyczne / priorytetowe obszary, w których usprawnienia mogą przynieść największe korzyści
- Pomogą zaplanować strategię rozwoju narzędzi IT wspierających obszar HR
Wypełnij formularz, aby uzyskać bezpłatne konsultacje*
* Konsultacja w tym ujęciu oznacza wstępną rozmowę (wywiad) skupioną wokół potrzeb organizacji. Poprzez bezpłatne konsultacje nie należy rozumieć realizacji czynności wdrożeniowych.
** Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w formularzu zgłoszeniowym przez Gavdi Polska S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. E. Plater 28, 00-688 Warszawa, w celu przesłania informacji na temat SAP SuccessFactors.
Oświadczam, że zostałem/am poinformowany/-a o tym, że administratorem moich danych osobowych jest Gavdi Polska S.A. z siedzibą w Warszawie (02 – 688) przy ul. Emilii Plater 28, oraz że podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do uzyskania interesujących mnie informacji na temat platform samoobsługowych. Oświadczam również, że zostałem pouczony/-a o przysługującym mi prawie do wglądu do moich danych osobowych oraz możliwości ich poprawiania lub żądania ich usunięcia.
** Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Gavdi Polska S.A. treści marketingowych, zawierających w szczególności: informacje o nowościach produktowych SAP i Gavdi, informacje o konkursach i innych wydarzeniach na podany przeze mnie adres e-mail.
- Administratorem Państwa danych osobowych jest Gavdi POLSKA S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. E. Plater 28, 00-688 Warszawa (zwany dalej „Administratorem”). Z Administratorem można się skontaktować poprzez wysłanie wiadomości na adres rodo@gavdi.com.
- Dane osobowe będą przetwarzane w celu przesyłania Państwu treści marketingowych, zawierających w szczególności: materiały z wydarzeń, informacje o nowościach produktowych SAP i Gavdi, informacje o konkursach i innych wydarzeniach, a także dla potrzeb analitycznych i statystycznych związanych z wysyłaniem tych treści.
- Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych w celu udziału w webinarium jest wyrażona przez Państwa zgoda. W zakresie przesyłania treści marketingowych, podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na realizacji działań marketingowych.
- Dostęp do Państwa danych będą mieć nasi pracownicy, podwykonawcy oraz podmioty świadczące usługi na naszą rzecz (tj. usługi marketingowe, IT i wsparcia technicznego), które muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki.
- Państwa dane osobowe zgromadzone w celu udziału w webinarium będą przechowywane do czasu zakończenia Państwa udziału w webinarium.
- Jeśli wycofają Państwo zgodę na otrzymywanie treści marketingowych lub wniosą sprzeciw wobec przetwarzania Państwa danych na potrzeby realizacji działań marketingowych, Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 lat od wycofania tej zgody lub wniesienia sprzeciwu. Dane będą przechowywane jedynie w celu obrony przed ewentualnymi roszczeniami.
- Przysługuje Państwu prawo do:
- żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
- wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych na potrzeby realizacji działań marketingowych,
- cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu udziału w webinarium w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
- wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych, którego siedziba mieści się w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Od dnia 25 maja 2018 r. skarga będzie mogła być wnoszona do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości wzięcia udziału w webinarium. W zakresie realizacji działań marketingowych podanie danych jest dobrowolne.
- Państwa dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowania.
Comments are closed.