Wsparcie aplikacji
Wsparcie aplikacji to przede wszystkim zapewnienie komfortu i bezpieczeństwa w użytkowaniu oraz rozwoju rozwiązań wykorzystywanych przez Klienta. Centrum Wsparcia Aplikacji stanowi jeden punkt kontaktu w zakresie bieżącego serwisu i rozwoju rozwiązań SAP HCM, SAP SuccessFactors, SAP Cloud Platform, autorskich rozwiązań Gavdi oraz UKG Dimensions i UKG Workforce Central (wcześniej Kronos).
Świadczone przez nas usługi wsparcia aplikacji gwarantują komfort codziennej eksploatacji systemu, wsparcie po wgraniu aktualizacji SAP, analizę i rekomendację działań po release’ach SuccessFactors, replikację danych do środowiska testowego SAP HCM / SAP SuccessFactors EC Payroll (przy wykorzystaniu narzędzia Gavdi Replicator) oraz możliwość dostosowywania rozwiązań do zmieniających się potrzeb firmy.
Klienci Centrum Wsparcia Aplikacji w ramach obsługi otrzymują comiesięczny Biuletyn Serwisowy Gavdi. Aby zapisać się na listę dystrybucyjną Biuletynu wystarczy wysłać mail na adres support.pl@gavdi.com.