Project Description
Cyfryzacja dokumentacji kadrowo – płacowej
Data: 15.11.2018
Godzina: 10:00 -12:00
Gavdi Polska zaprasza na bezpłatne webinarium, którego celem jest przedstawienie sposobu optymalizacji procesów generowania i archiwizowania dokumentacji kadrowo – płacowej.
Gavdi oferuje nowoczesny i sprawdzony w wielu organizacjach pakiet rozwiązań, które znakomicie podnoszą jakość i efektywność zarządzania dokumentacją pracowniczą.
Pakiet składa się z trzech autorskich rozwiązań Gavdi:
- Ulepszona Gavdi eTeczka (elektroniczna teczka osobowa pracownika) służąca do przechowywania elektronicznych kopii wszystkich dokumentów zawartych w teczce osobowej pracownika w formie skanów oryginalnych, papierowych dokumentów, dostosowana do nowych przepisów prawa.
- Gavdi Document Generator znacznie przyspiesza i ułatwia proces generowania dokumentów kadrowo-płacowych w systemie SAP, odciążając tym samym pracowników działów personalnych od czasochłonnych czynności. Rozwiązanie to jest w pełni zintegrowane z rozwiązaniami Gavdi Reporter i Gavdi eTeczka.
- Gavdi Reporter, umożliwiający elastyczne raportowanie z systemu SAP HCM danych pracowników w różnych układach, łatwe raportowanie danych list płac wraz z danymi kadrowymi pochodzącymi z infotypów oraz struktury organizacyjnej, przygotowanie niezbędnych zestawień i raportów.
Zarejestruj się na webinarium
** Wyrażam zgodę na przetwarzanie wyżej podanych danych osobowych przez Gavdi Polska S.A.
Oświadczam, że zostałem/am poinformowany/-a o tym, że administratorem moich danych osobowych jest Gavdi Polska S.A. z siedzibą w Warszawie (02 – 688) przy ul. Emilii Plater 28, oraz że podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do uzyskania interesujących mnie informacji na temat Gavdi eTeczka, Gavdi Document Generator i Gavdi Reporter. Oświadczam również, że zostałem pouczony/-a o przysługującym mi prawie do wglądu do moich danych osobowych oraz możliwości ich poprawiania lub żądania ich usunięcia.
** Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną przez Gavdi Polska S.A. z siedzibą w Warszawie (02 – 688) przy ul. Emilii Plater 28 zgodnie z ustawą z dn. 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.)
- Administratorem Państwa danych osobowych jest Gavdi POLSKA S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. E. Plater 28, 00-688 Warszawa (zwany dalej „Administratorem”). Z Administratorem można się skontaktować poprzez wysłanie wiadomości na adres rodo@gavdi.com.
- Dane osobowe będą przetwarzane w celu Państwa udziału w webinarium, a w przypadku dodatkowo wyrażonej zgody – także w celu przesyłania Państwu treści marketingowych, zawierających w szczególności: materiały z webinariów i innych wydarzeń, informacje o nowościach produktowych SAP i Gavdi, informacje o konkursach i innych wydarzeniach, a także dla potrzeb analitycznych i statystycznych związanych z wysyłaniem tych treści.
- Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych w celu udziału w webinarium jest wyrażona przez Państwa zgoda. W zakresie przesyłania treści marketingowych, podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na realizacji działań marketingowych.
- Dostęp do Państwa danych będą mieć nasi pracownicy, podwykonawcy oraz podmioty świadczące usługi na naszą rzecz (tj. usługi marketingowe, IT i wsparcia technicznego), które muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki.
- Państwa dane osobowe zgromadzone w celu udziału w webinarium będą przechowywane do czasu zakończenia Państwa udziału w webinarium.
- Jeśli wycofają Państwo zgodę na otrzymywanie treści marketingowych lub wniosą sprzeciw wobec przetwarzania Państwa danych na potrzeby realizacji działań marketingowych, Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 lat od wycofania tej zgody lub wniesienia sprzeciwu. Dane będą przechowywane jedynie w celu obrony przed ewentualnymi roszczeniami.
- Przysługuje Państwu prawo do:
- żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
- wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych na potrzeby realizacji działań marketingowych,
- cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu udziału w webinarium w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
- wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych, którego siedziba mieści się w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Od dnia 25 maja 2018 r. skarga będzie mogła być wnoszona do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości wzięcia udziału w webinarium. W zakresie realizacji działań marketingowych podanie danych jest dobrowolne.
- Państwa dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowania.
Comments are closed.