Project Description
Co nowego w SAP SuccessFactors 2H 2020?
Data: (rejestracja zamknięta)
Godzina: 10:00 – 11:30
Co ciekawego znajduje się w tej aktualizacji SuccessFactors? A może uważają Państwo, że dzisiaj pewne rozwiązania są nieergonomiczne lub też brakuje jakichś funkcjonalności? Jeśli nurtują Państwa tego typu pytania, to zachęcamy do udziału w naszym webinarium. Być może zmiany i nowe elementy, jakie niesie aktualizacja systemu, stanowią właściwą odpowiedź.
Podczas wirtualnego spotkania opowiemy o najważniejszych modyfikacjach, wprowadzanych przez SAP do systemu SuccessFactors. Publikacja aktualizacji nastąpi 20 listopada i znajdą się w niej między innymi następujące funkcjonalności:
- Employee Central: możliwość konfigurowania procesu zatrudniania nowych pracowników, nowy blok w Profilu Pracownika pozwalający na przeglądanie Historii zatrudnienia.
- Platforma: nowa wersja Strony Głównej, wyłączenie „Zarządzania listami wyboru”, możliwość ograniczeń czasowych dla funkcjonalności „Zastępstw”.
- Rekrutacja: nowa metoda weryfikacji przy zakładaniu konta przez kandydatów (OTP), dodane nowe opcje konfiguracji komponentów w Career Site Builder.
- Onboarding: możliwość przesłania załączników w wiadomości email w ramach powiadomienia systemowego.
- Oceny i Cele: nowa wersja modułu do zarządzania celami, w module Ciągłego Zarządzania Wydajnością możliwość połączenia aktywności z celami rozwojowymi, w module Kalibracji uruchomiona została widoczność komentarzy z innych sesji, zmiany w dodawaniu kompetencji oraz wgląd do danych dotyczących informacji zwrotnej w formularzach ocen.
- Wynagrodzenia: nowy sposób prezentowania pracownikowi informacji na temat bonusów, możliwość użycia klienckich pól z formularza wynagrodzenia do zdefiniowania reguł kwalifikowania.
- Sukcesja i Rozwój: zmiany w sposobie akceptowania/odrzucania nominacji do Puli Talentów oraz w narzędziu wyszukiwania i eksportowania talentów.
- Szkolenia: interfejs konsoli administracyjnej opartej o technologię Flash przestaje być dostępny, zmiany w sposobie zarządzania Programami przez administratorów.
- Raportowanie: uproszczenie nazewnictwa typów raportów, uruchomienie możliwości anulowania generowania raportów, raporty typu Story widoczne na stronie powitalnej.
Zapraszamy!
Webinarium jest adresowane do klientów firmy Gavdi Polska, tj. organizacji, które korzystają z subskrypcji SAP SuccessFactors za pośrednictwem Gavdi lub posiadają umowę na realizację usług konsultingowych lub serwisowych w obszarze SAP SuccessFactors.
Uczestnictwo w webinarium wymaga rejestracji oraz akceptacji przez Gavdi Polska.
Jeśli nie mogą Państwo wziąć udziału w webinarium, zachęcamy do kontaktu za pomocą systemu obsługi zgłoszeń serwisowych – pomożemy w ocenie ryzyka, uzyskaniu dodatkowych informacji lub wdrożeniu zmian.
Zarejestruj się na webinarium
**Zapisując się wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Gavdi Polska S.A. w celu udziału w warsztacie, webinarium lub konsultacjach. Zdaje sobie sprawę z tego, iż mogę w dowolnym momencie wycofać zgodę, a jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
Zapisując się wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Gavdi Polska S.A. w celu wysyłania mailingu. Zdaje sobie sprawę z tego, iż mogę w dowolnym momencie wycofać zgodę, a jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Gavdi Polska S.A. Informacje na temat tego, w jaki sposób przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu udziału w warsztacie, webinarium lub konsultacjach oraz wysyłania mailingu znajdziesz w naszej Polityce prywatności. Prosimy o zapoznanie się z treścią zawartych tam informacji.
Comments are closed.